REGULAMIN
Regulamin Warsztatu MotocyklowegoPeyo MOTO Garage
Dane warsztatu
- •Nazwa: Peyo MOTO Garage Paweł Witczak
- •Adres: Senatorska 135, Rzeszów
- •Telefon: +48 530 441 771
- •E-mail: [email protected]
1Przyjęcie pojazdu
- •Podczas przyjęcia motocykla do naprawy sporządzane jest zlecenie z dokładnym opisem zakresu prac.
- •Tworzony jest protokół przyjęcia, który odnotowuje stan techniczny pojazdu oraz ewentualne dodatkowe uszkodzenia, a także dołącza się zdjęcia pojazdu dokumentujące jego aktualny stan wizualny.
- •Klient podpisuje kartę zlecenia, co stanowi akceptację warunków realizacji naprawy oraz zakresu prac.
2Zakres prac i kosztorys
- •Termin realizacji naprawy ustalany jest indywidualnie, uwzględniając dostępność części i obciążenie warsztatu pracą.
- •Po przeprowadzeniu diagnozy, klient otrzyma informację o przewidywanym zakresie i koszcie naprawy.
- •W przypadku dodatkowych usterek wykrytych podczas naprawy, warsztat skontaktuje się z klientem w celu uzyskania zgody na dalsze prace.
- •Wszystkie czynności i użyte materiały będą wykazywane wraz z ich cenami według cennika warsztatu.
- •Warsztat nie ponosi odpowiedzialności za jakość części i materiałów dostarczonych przez klienta.
3Terminy i odbiór pojazdu
- •Klient jest powiadamiany o zakończeniu prac telefonicznie, e-mailem lub sms-em.
- •Po powiadomieniu klient ma obowiązek odebrać pojazd w ustalonym terminie.
- •Klient zobowiązany jest do odbioru motocykla w ustalonym terminie; nieodebranie pojazdu może skutkować dodatkowymi opłatami za przechowanie.
- •Za każdy dzień zwłoki w odbiorze motocykla naliczana jest opłata parkingowa w wysokość 30zł/dzień.
- •Jeżeli koszt przechowywania pojazdu przewyższy jego wartość, warsztat ma prawo przejąć pojazd na własność.
- •Wydanie pojazdu następuje wyłącznie osobie, która go oddała do warsztatu, chyba że pojazd jest niesprawny i klient wyda pisemne upoważnienie.
4Zabezpieczenia i odpowiedzialność
- •W protokole naprawy wpisywana jest odmowa wykonania dodatkowych usterek przez klienta, co stanowi ochronę warsztatu przed roszczeniami.
- •Warsztat odpowiada za pojazd podczas jego pobytu w serwisie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- •Warsztat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe po odbiorze pojazdu spowodowane nieusuniętymi usterkami.
- •Warsztat odpowiada za prawidłowe wykonanie zleconych prac zgodnie ze sztuką i obowiązującymi normami.
5Postanowienia końcowe
- •Regulamin obowiązuje od momentu przyjęcia pojazdu do naprawy.
- •W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.